Her "Bebek" doğduğunda bir "Anne" doğar.

Bu Blogda Ara

Beylikdüzü Mekanları

Işığını Takip Edenler

Beylikdüzü Anaokulu

Bumerang - Yazarkafe

Ocak 31, 2013

Lohusa Sorularına Alternatif Cevaplar



Lohusaları darlayan konular ve sorular hepimizin malumu. Mahalle baskısı gibi çöküveriyorlar üzerine insanın. Ne yapsan kabahat, ne yapsan yanlış, eksiksin, yanlışsın, sen çocuk yetiştirmeyi bırak büyütmeyi bile başaramazsın... 

Ama en çok sorulanı sanırım "sütün yetiyor mu?" olmalı. Bence bu soruya ve diğer sorulara verilecek çok güzel cevaplar var:

-Sütün yarıyor mu?
- Yok kafa yapıyor. Kafası güzel çocuk seviyorum ben!

 - Sütün yarıyor mu?
- Abisini 18 ay emzirdim yarmadı.

-Sütün yarıyor mu?
-Yarıyorsa sen de mi emeceksin?

-Sütün yarıyor mu?
-Hayır ama kafam yarıyor ister misin?

-Sütün var mı?
-Var da bize kadar var

-Sütün geldi mi?
-Daha bağlanmadı

-Güzel emiyor mu?
-Dip köşe çekmiyor ama ortalığı alıyor işte...

-Sütün mü yok?
-Babasında bolca vardı halbuki...

-Doymuyor mu bu çocuk?
-Semerini getirseydin yedirirdik.

-Gazı mı var?
-Sütçüden dedik tüpçüden değil!

-Gazı var mı?
-Duş alabiliyoruz da kombiyi yakmıyor.

-Normal mi doğdu?
-Ağzımdan çıkardım... O derece anormal

-Normal mi doğdu
-Hayır doğduğunda anormaldi büyüdükçe normalleşti

-Neden ağlatıyorsun çocuğu!
-Psikopatım

-Neden ağlatıyorsun çocuğu?
-Belki büyüyünce ibrahim tatlıses olur

-Neden ağlatıyorsun çocuğu?
-Emo olsun istiyorum

-Hasta mı ettiniz?
-Çok uğraştık ama başaramadık

-Hasta mı ettiniz?
-O konuda senin kadar başarılı değiliz



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikrinizi paylaşın